Des de l'Àrea de Clients de la nostra web pots realitzar totes les gestions relatives al teu contracte d'una manera còmoda, àgil i senzilla, en el moment que desitgis i des de qualsevol dispositiu (mòbil, ordinador…).
Amb l'objectiu de mostrar-te les principals gestions que pots realitzar des de la teva àrea privada i els avantatges que t'ofereix, hem creat una sèrie de vídeos tutorials breus on t'expliquem el seu funcionament.
Registre en l'Àrea de Clients: segueix els passos per a donar-te d'alta en la teva àrea privada i comença a gestionar el teu contracte quan el necessitis.
Transcripció
Et presentem la nova Àrea de Clients, on podràs realitzar totes les teves gestions i conèixer l'estat dels teus contractes de manera ràpida i senzilla. Donar-se d'alta en l'Àrea de Clients és molt fàcil. Només has de tenir a mà una factura i seguir-los següents passos: 1. Prem en el botó «Registra't». 2. Selecciona el tipus d'alta que desitgis: particular, empresa o administrador. 3. A continuació emplena les dades sol·licitades, el quals podràs trobar en la teva factura, i prem en el botó «Continuar». 4. Indica el teu nom d'usuari, correu electrònic i marca la casella per a activar la factura en línia. Finalment llegeix i accepta la política de privacitat. 5. Revisa la safata d'entrada del teu correu electrònic, incloent la de spam. Per a activar el teu usuari, obre el correu rebut i prem en l'enllaç que apareix. 6. Crea la teva contrasenya d'accés i fes clic a «Continuar». Ja pots accedir a l'Àrea de Clients. A través de la web, tot són avantatges.
Descàrrega les teves factures: accedeix al teu històric de factures i descàrrega en format electrònic les que necessitis.
Transcripció
Descarregar les teves factures és molt senzill si t'has donat d'alta en l'Àrea de Clients de la web. Accedeix al teu compte i veu a la secció «Gestions en línia» del menú principal. Després dirigeix-te a «Descàrrega massiva de factures». Fes clic en la pestanya «Sol·licitar descàrrega» i emplena els camps necessaris: assigna el nom que vulguis a la descàrrega i indica el període temporal que desitgis. També pots triar com seleccionar les factures, per document d'identitat o per número de contracte. A continuació, marca una a una les factures que desitgis descarregar i fes clic a «Continuar». Verifica que les factures seleccionades són les que necessites. Pots descarregar-les en un Excel amb el botó “Descarregar llistat”. Per a descarregar-les en PDF, fes clic a ‘Confirmar’ perquè es processi la teva sol·licitud. Rebràs un correu electrònic que t'avisarà que les factures s'han descarregat correctament. Si no veus el correu en la teva safata d'entrada, recorda revisar la carpeta de spam. A partir d'aquest moment ja tindràs les factures a la teva disposició en la pestanya ‘Descàrregues sol·licitades’ i podràs descarregar-les en format PDF. A través de la web, tot són avantatges.
Pagament de factures: en cas no tinguis domiciliats els teus rebuts, però disposis de targeta bancària, accedeix i mitjançant una passarel·la de pagament segura podràs abonar les teves factures.
Transcripció
Pots pagar les teves factures des de la web sense necessitat d'haver-te registrat en l'Àrea de Clients. És molt senzill, només necessites tenir a mà la factura que vols pagar i seguir aquests passos: 1. Dirigeix-te a «El teu servei», en el menú principal, i selecciona «Pagament de factures». 2. Accedeix a l'entitat bancària des de la part inferior de la pantalla. No és necessari ser client de l'entitat per a poder pagar. 3. Selecciona «Pagar ara amb codi CPR» i emplena les dades sol·licitades. Els trobaràs en la part inferior de la factura: CPR, emissora, referència, identificació i import. 4. Escriu les dades sol·licitades que trobaràs en la part de sota la teva factura. No oblidis introduir-los sense guions i indicar l'import exacte. 5. Una vegada emplenats les dades només faltarà introduir la informació de la teva targeta bancària. Per a acabar el procés, fes clic a «Pagar». Procés 2: També pots pagar les teves factures si t'has registrat en l'Àrea de Clients. 1. Accedeix al teu compte i fes clic en «Les meves factures». 2. Les factures pendents de pagament apareixen en la part inferior. 3. Prem a «Veure factura en línia», després en «Accions» i descàrrega la factura en PDF, ja que la necessitaràs després. 4. Torna a la secció anterior, «Les meves factures». Prem en «Pagament en línia» i accedeix a l'entitat bancària. 5. Selecciona l'opció «Pagar ara amb número de codi de barres». 6. Per a introduir el codi d'identificació, observa la part inferior de la factura descarregada. Sota el codi de barres trobaràs el número que has de copiar i pegar en el camp requerit. 7. Escriu el teu email d'usuari i prem a «Iniciar pagament». Només falta introduir les dades de la targeta bancària i fer clic a «Pagar» per a finalitzar el procés. A través de la web, tot són avantatges.
Emet un document de pagament: genera el teu propi document de pagament de les teves factures i abona-les a través de la teva entitat bancària. Evita desplaçaments i aprofita el codi que generem en el document per a abonar la factura a través del portal web de la teva entitat bancària.
Transcripció
En primer lloc, per a sol·licitar el document de pagament d'una factura pendent, has d'accedir al teu compte en l'àrea de clients i a continuació dirigir-te a la secció de menú “Gestions en línia”. Una vegada accedeixis, podràs visualitzar les gestions que pots realitzar, classificades en grups en funció de la seva tipologia. Seguidament has de seleccionar l'opció “Documents de pagament”, que està situada en el grup de gestions “Factures i pagaments”. A continuació, selecciona el contracte que conté les factures pendents de pagament i prem a “continuar”. En el següent pas, selecciona les factures de les quals necessites el document i prem el botó “Generar document de pagament”. Apareix llavors un missatge de confirmació, que permet cancel·lar l'operació o continuar-la amb el botó “generar document”. Finalment, prem el botó “descarregar document de pagament” per a generar el PDF del document, que quedarà desat en el teu PC i disponible per a imprimir en el moment que sigui necessari. A través de la web tot són avantatges!
Descobreix com treure el màxim profit de l'Àrea Privada i totes les facilitats que posem a la teva disposició perquè puguis realitzar totes les teves gestions quan tu les necessitis.