Un nou canal d'atenció a través de WhatsApp
Atenció més personalitzada per resoldre els dubtes dels usuaris i usuàries del servei a través de l’aplicació de missatgeria instantània.
Des del passat 30 de març oferim un nou servei d’atenció als usuaris i usuàries a través de WhatsApp. D’aquesta manera, volem oferir una atenció encara més personalitzada.
Amb la finalitat de donar resposta a les consultes dels usuaris i usuàries del servei mitjançant la plataforma familiar, ràpida i de confiança, obrim la porta a una comunicació més fluida, una major participació i interacció i per tant, una millor experiència de les persones amb el seu servei d’aigües.
Per a Comaigua, les persones sempre han estat el centre de la nostra activitat i amb aquest nou servei volem estar encara més a prop teu. Un canal telemàtic més, en una situació excepcional com la que vivim actualment degut a la crisi de la COVID-19.
El nou servei d'atenció via WhatsApp va entrar en funcionament el passat mes de març a través del número de mòbil 636 916 692, amb un horari de 8:30 a 16 h, de dilluns a divendres. Els usuaris i les usuàries podran enviar consultes, queixes, suggeriments o el que considerin oportú relacionat amb la gestió del cicle integral de l'aigua en el seu municipi.
L'Àrea de Clients de Comaigua, oferirà una resposta immediata a aquests missatges sempre que sigui possible, o en cas que sigui necessari derivar la consulta als departaments corresponents, s'informarà del procediment a seguir i de l'actuació a realitzar.
Aquest número no servirà per a atendre trucades, ni tampoc per a realitzar tràmits de contractació o avaries. En aquest cas els telèfons d'atenció ciutadana continuaran sent els mateixos el 900 100 341 d’Atenció Comercial i el 900 100 342 per Avaries.
A més, qualsevol tràmit relacionat amb el servei d'aigua o clavegueram es pot fer a través de l’apartat Contacta’ns del nostre web.